Το Καλάθι μου

Πολιτική επιστροφών & ακυρώσεων

Η Professional Beauty Services θέλει να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με κάθε προϊόν που αγοράζετε, γι’αυτό κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από τις αγορές σας για κάποιον από τους ακόλουθους λόγους, ευχαρίστως σας αντικαθιστούμε τα προϊόντα ή σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας.

Επιστροφές προϊόντων:

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την επιστροφή των χρημάτων σας:

σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Professional Beauty Services πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα, προϊόντα κακής ή ελαττωματικής ποιότητας, προϊόντα με κακή συσκευασία ή παρουσιάστηκε λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση ή στην αποστολή. Σε αυτήν την περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής ενός προϊόντος είναι δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.
Η  Professional Beauty Services δεν ευθύνεται για τυχόν ζημιές ή κλοπές κατά την αποστολή. Αν λάβατε μία παραγγελία που έχει υποστεί ζημιά, σας παρακαλούμε μην καταστρέψετε το ¨χτυπημένο¨ κουτί, θα δεχτούμε το προϊόν και θα σας το αντικαταστήσουμε  το αμεσότερο , πάντα αναλόγως την διαθεσιμότητα. Σε κάθε περίπτωση τα ¨χτυπημένα προϊόντα¨ πρέπει να επιστραφούν μέσα σε πέντε (5) ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση .

ΓΙΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ‘Η ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΚΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΤΕ ΣΤΟ (+30) 210.53.20.533

*Σημείωση: Στις τιμές που αναγράφονται δίπλα από κάθε προϊόν έχει ήδη υπολογιστεί ο εκάστοτε Φ.Π.Α. Οι πελάτες που δικαιούνται μειωμένο Φ.Π.Α ή απαλλάσσονται από αυτό θα εξυπηρετούνται μόνο κατόπιν συνεννόησης στέλνοντας e-mail στο [email protected]  ή καλώντας στο 210.53.20.533 ή πατώντας εδώ στην φόρμα e-mail βοήθειας. Εφόσον επικοινωνήσετε μαζί μας, θα ενημερωθείτε για το ακριβές κόστος, τον τρόπο πληρωμής και τον τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας. ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν προβείτε σε κατευθείαν αγορά από το e-shop της Professional Beauty Services, χωρίς να έχετε πριν ενημερώσει ότι δικαιούστε μειωμένο Φ.Π.Α ή απαλλαγή, χάνετε το δικαίωμα σας αυτό και η Professional Beauty Services δεν φέρει καμιά ευθύνη σε αυτήν την περίπτωση.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς, την αρχική του συσκευασία, τις οδηγίες χρήσης του, το έντυπο εγγύησης (αν υπήρχε αρχικά), να μην έχουν κάποια φθορά, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να μην έχουν εγκατασταθεί ή τροφοδοτηθεί με ρεύμα λειτουργίας και να μην έχουν τροποποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.

Η  εταιρία μας δεν ευθύνεται για τυχόν ζημιές ή κλοπές κατά την αποστολή. Σε κάθε περίπτωση τα ¨χτυπημένα προϊόντα¨ πρέπει να επιστραφούν μέσα σε πέντε (5) ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση .
Οι πελάτες που δικαιούνται μειωμένο Φ.Π.Α ή απαλλάσσονται από αυτό θα εξυπηρετούνται μόνο κατόπιν συνεννόησης. ΠΡΟΣΟΧΉ: Εάν προβείτε σε κατευθείαν αγορά από το e-shop της εταιρίας, χωρίς να έχετε πριν ενημερώσει ότι δικαιούστε μειωμένο Φ.Π.Α ή απαλλαγή, χάνετε το δικαίωμα σας αυτό και η CLEAN BOAT δεν φέρει καμιά ευθύνη σε αυτήν την περίπτωση.

Υπαναχώρηση

Ο πελάτης δύναται να υπαναχωρήσει της πώλησης εντός 10 ημερών από την αποστολή του προϊόντος και με έξοδα δικά του να το επιστρέψει στην εταιρία. Η εταιρία δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία και συνοδεύεται από την απόδειξη πληρωμής.  Τα χρήματα της επιστροφής αποστέλλονται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
 Η επιστροφή μπορεί να γίνει με έκδοση πιστωτικού ή με επιστροφή χρημάτων.
 Όλα τα εμπορεύματα θα επιθεωρούνται κατά την επιστροφή τους στη εταιρία.
 Τα προϊόντα καταφθάνουν στην εταιρία μας με δική σας ευθύνη, θα πρέπει λοιπόν να βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά (όχι απαραίτητα στην αρχική τους συσκευασία) και δεν μπορεί να υποστούν φθορά στο δρόμο!
 Στην περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση, θα πρέπει να σας το στείλουμε πίσω.
 Η εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν προϊόντα που έχουν επιστραφεί σε εμάς κατά λάθος.
 Σας συνιστούμε να κρατήσετε την απόδειξη του ταχυδρομείου/κούριερ μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής και να λάβετε το email μας που δηλώνει ότι έχουμε παραλάβει την επιστροφή σας.
 Εάν θα θέλατε ένα διαφορετικό προϊόν, θα πρέπει να κάνετε μια νέα παραγγελία.

Διαδικασία Επιστροφών

Παρακαλούμε αρχικά επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε αντικατάσταση προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων.
Συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο αιτιών επιστροφών που θα βρείτε στην παραδοτέα συσκευασία μεταξύ άλλων εντύπων, και περιλάβετε το στο επιστρεφόμενο πακέτο.
Τοποθετήστε το προϊόν προσεχτικά στην αρχική του συσκευασία.
Τα μεταφορικά τέλη της  επιστρεφόμενης συσκευασίας πρέπει να είναι προπληρωμένα.
Η συσκευασία πρέπει να επιστρέφεται με μεταφορική που έχει την δυνατότητα εντοπισμού αποστολών.
Όλα τα έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων επιβαρύνουν τον πελάτη.
Επιστρέψτε τα προϊόντα στην διεύθυνση της εταιρείας μας.
Κατά την επιθεώρηση του επιστρεφόμενου προϊόντος σας, η Professional Beauty Services θα εκδώσει μια πλήρη ή μερική επιστροφή χρημάτων στην πιστωτική σας κάρτα, μείον τα έξοδα αποστολής. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail .
Τα έξοδα αποστολής δεν είναι επιστρεφόμενα. Αν τα προϊόντα έχουν αποσταλεί με ΔΩΡΕΑΝ Έξοδα Αποστολής, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τα έξοδα αποστολής του προϊόντος που επιθυμεί να επιστρέψει.
Όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία.
Είμαστε σε θέση να επιστρέψουμε χρήματα μόνο στη κάρτα που χρησιμοποιήθηκε αρχικά για να αγοραστεί το προϊόν.
Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση εγγράφως, στέλνοντας e-mail στο [email protected] .

Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω, η Professional Beauty Services δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Διεύθυνση επιστροφής προϊόντων

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: Σιδηροκάστρου 3, 12462, Δάσος Χαϊδαρίου, Αθήνα

Καλέστε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
Παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών για  κατεστραμμένα ή ελαττωματικά στοιχεία εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Προς καλύτερη εξυπηρέτηση σας παρακαλείστε να γνωρίζετε τις πληροφορίες από το e-mail επιβεβαίωσης που θα περιέχει: Αριθμός παραγγελίας, αριθμός είδους, tracking number , την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου σας.

Δεν μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε; Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Professional Beauty Services που διατίθεται καθημερινά 10 π.μ. – 4 μ.μ  στο 210.53.20.533.

Με εκτίμηση,
Professional Beauty Services